16 czerwca 2014

And if we turn back time, could we learn to live life (26-29)

(Tak bardzo kocham piosenkę, która zainspirowała mnie do stworzenia tej sygnaturki)
Lucy Rose - Shiver

 Hi x
Co tam u was? U mnie trochę zimno, trochę smutno, trochę dziwnie. Dzisiaj dostałam mój jakże wymarzony (eh) aparat na zęby. Denerwuje mnie tak, że zaraz sobie go wyrwę i spale na stosie ;-;. Mam nadzieję, że u was lepiej.

Okay, na początek dwie sygnaturki;


Są w podobnej koloryzacji, i szczerze całkiem mi się podobają.

Zamówienie dla Picza Monicza
#026
Te osobne strony nie miały tak wyglądać, ale po długim męczeniu się z css'em postanowiłam, że jednak takie zostaną. Mam nadzieję, że jest okay x.

Zamówienie dla Księżniczka Horana
#027
To jest okay. Chyba. Jest?

Zamówienie dla ✘
#028
Nie jestem pewna, czy napis jest poprawny, bo w zamówieniu jest inny. Ale po przeczytaniu go kilka razy stwierdziłam, że chodziło chyba o to, lmao.

Zamówienie dla Alexandra Brave
#029
Myślę, że jest całkiem, całkiem...

To tyle na dzisiaj. Hope u like it x.
Zapraszam do zadawania mi pytań na ask'u oraz w komentarzach.

5 komentarzy:

  1. Jest swietny, bardzo Ci dziekuje! Napis jest poprawny, dziekuje bardzoasgh

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo dziękuję <333 Jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń

  3. Jest świetny jak zwykle :) dziękuję za tak szybkie wykonanie go :D Jesteś niezawodna! dziękuję Ci <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się te szablony.. Puste, żadnych bajerów.

    ~`Olka

    OdpowiedzUsuń