28 czerwca 2014

But baby it's okay (38-40)


Hi, wakacje zaczęły się już na dobre, a ja skróciłam sobie urlop o dwa dni, yaaay. Co tam u was?

Nagłówek
Podoba mi się, jest okay :).

Sygnaturki

(robiona dla mojej koleżanki, ale chyba się nie obrazi, że ją tutaj umieściłam :) )

Zamówienia

Zamówienie dla  Jennifer19Alex
#038
Ten szablon robiło mi się bardzo nieprzyjemnie, ponieważ zaczęłam po dwóch konwersacjach z jego właścicielką. Podczas pierwszej była dla mnie bardzo miła, co cenię sobie w rozmowach, a podczas drugiej obraziła mnie i później oczerniała w swoich tweetach. Jestem niemal pewna, że nie dostanę za ten szablon choćby jednego, malutkiego dziękuje, ale postanowiłam zachować resztki mojej godności i posiedzieć nad nim te kilka godzin. Mimo tego, wątpię, czy będzie Ci się podobał. Skoro nie potrafię ruszyć głową, to na pewno jest beznadziejny, nieoryginalny i brzydki, prawda?

Zamówienie dla Carter
#039
Ten szablon bardzo mi się podoba. Myślę, że koloryzacja jest ładna i wszystko do siebie w miarę pasuje :).

Zamówienie dla perriefects
#040
Nie wiem, czy do końca wyszedł mi układ, ale chyba jest okay.

Na dzisiaj to tyle. Kolejna notka zostanie dodana jutro lub pojutrze, przepraszam, że niektóre osoby muszą tyle czekać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz