21 sierpnia 2014

I'm okay (74-78)


Hi!
Na początku muszę oczywiście powiadomić was o tym, że aktualnie nie przyjmuję zamówień. Mam ich za dużo, więc sami możecie sobie wyobrazić jak to wygląda. Kiedy zrobię przynajmniej połowę, zacznę przyjmować z powrotem. Mam nadzieję, że mi wybaczycie...
Jesień zbliża się wielkimi krokami, więc w wolnym czasie (jeśli taki się znajdzie) przygotuję do końca jesienny, główny szablon.
Sygnatury

Zamówienia
Zamówienie dla Nik Ola
 #074

Zamówienie dla Never say never.
#075

Zamówienie dla Ksenia Pawłowicz
#076

Zamówienie dla Mara
#077

Zamówenie dla Anonima
#078

Taa, na dzisiaj tyle. Zabieram się do dalszej pracy.
Trzymajcie się, Misiaki xxx.

6 komentarzy:

  1. Śliczne prace ^^ najbardziej podoba mi się szablon nr 109 oraz 1 sygnatura. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za szablon. Jest śliczny. Już ustawiłam na swoim blogu (http://adila-fanfiction.blogspot.com/), a w następnej notce napiszę, że to od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mi się podoba szablon 108 i 111. Kolory są świetnie dobrane, napisy też są super i ogółem 10/10 :) Reszta też mi się bardzo podoba. Sygnatury świetnie ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pobrałam szablon #108 bo poprostu OMG orgasm no! ♥ idealny!

    OdpowiedzUsuń