28 sierpnia 2014

Love like ours is never fixed (83-84)

Passenger - underwater bride
Hi!
Przychodzę do was z ostatnią notką w trakcie *ciężkie przełknięcie śliny* kończących się wakacji... Ugh, przeżywam to okropnie, wszystko robię z myślą o tym więzieniu, nie potrafię nawet przez to spać ;-;.
Dzisiaj mam do oddania tylko dwa zamówienia. Zrobiłam za to kilka sygnaturek z których jestem naprawdę zadowolona. Mam nadzieję, że wam również przypadną do gustu :).
Sygnatury 


 Zamówienia
Zamówienie dla Kimiko Sourire
#083
Raczej nie wyszedł do końca przejrzysty i jasny, ale mam nadzieje, że spodoba Ci się równie jak mi.

Zamówienie dla Szelcia
#084
Przyznam szczerze - nienawidzę szablonów w takim stylu i całkiem długo się z nim męczyłam ;-;.

Na dzisiaj to tyle, trzymajcie się Misiaki xx.

2 komentarze:

  1. Ojejciu, dziękuję za szablon! :D
    Bardzo mi się podoba, jest właśnie idealny. Będzie się go miło czytało i łatwo. Dla mnie robisz śliczne szablony, bo mimo, że są proste to mają to coś w sobie. Dziękuję jeszcze raz i tylko tak dalej!
    PS. Łączę się w bólu odnośnie wakacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram szablon numer #117 na bloga http://somebody-to-u-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń