27 lutego 2015

Dear Darling (160)


Hi!
Dodaję kolejną notkę w ten piękny piątkowy wieczór, kiedy to pogoda na dworze sprawia, że mam depresyjne myśli, a internet owiany jest dramą o kolor sukienki.
Przetrwałam niemiecki, czyli moją ostatnią lekcję, jak zawsze w ten dzień. Było ciężko, ale na szczęście Pani mnie nie pytała, ponieważ miałam na sobie koszulę. Dzisiaj osoby, które miały ubrane właśnie ten element garderoby były niepytane.
W tym tygodniu wena mnie opuściła i dopiero dzisiaj się pozbierałam, dlatego prace nie są na jakimś... mega dobrym poziomie. Mimo wszystko zapraszam serdecznie do oglądania x.

Sygnatury





Nagłówek


Szablon wolny

#160


Na dzisiaj to tyle, trzymajcie się, Misiaki xxx


23 komentarze:

  1. Kocham Twoje prace, naprawdę xD Nie zawsze komentuje, więc nie wiem, czy mnie kojarzysz :p Ale zawsze przeglądam każdą notkę. Lubię Twój styl, idzie go wyróżnić, moim zdaniem.
    Poza tym, szablon wymiata. Jest świetny i piękny w swojej prostocie.

    Pozdrawiam,
    Mrs.Punk

    OdpowiedzUsuń
  2. Za sygnaturkę z Mils wystawiam ci 15/10 i reszty nie oglądam! :) Nie no, podoba mi się też ta biało-czarna. Szablon wolny robi mega wrażenie - wow! To tyle ochów i achów. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sygnatury :) prawie wszystkie mi się podobają,
    podoba mi się również szablon lekki i przejżysty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Myślę, że grafika powinna być interesująca, a nie blog sam w sobie, bo to szerzej rozumiane pojęcie. Ale mimo wszystko dziękuję :)

      Usuń
  5. Chciałam być zdecydowana i powiedzieć, że sygnatura z Miles wygrywa z pozostałymi, jednak na koniec musiałaś postawić swoją ''kropkę nad i'' i dołączyć tę z Harry'm! Szablon wolny zapiera dech w piersiach, świetne wykorzystanie pięknego zdjęcia i wydobycie wspaniałych kolorów. Mam nadzieję, że wena szybko powróci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również mam taką nadzieję :)

      Usuń
  6. Myślę że ta przerwa od zamówień dobrze ci służy !
    Twoje prace są coraz lepsze chociaż zawsze były genialne ! ;3
    (Mrs.Q)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze, nie zawsze, haha :)
      Dziękuję bardzo x

      Usuń
  7. Przyznam szczerze, że straciłam nadzieję, co do współczesnych grafików blogosfery. Wiecznie ten przepych, nawalone nagłówki i udziwniony CSS. Nawet nie powiem, ile czasu mi zajęło, by znaleźć kogoś, kto lubi minimalizm, ale jednocześnie potrafi udowodnić, jaki ma talent do robienia szablonów. Jesteś niesamowita i zapewniam cię, że będę tu wracać licząc na kolejną cudowną perełkę. I oczywiście zaraz sobie jakiś szablon ukradnę. :D

    Weny, weny, weny! Twórz jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję Ci bardzo :D

      Usuń
    2. Pobieram ten: http://3.bp.blogspot.com/-zrVDtsA3C_g/VOeNqo2H_rI/AAAAAAAACWE/0kCKk_6jTqQ/s1600/wolny%2Bpodgl%C4%85d.png
      na http://burzom.blogspot.com/ :D

      Usuń
  8. Głupio mi, że nie mogłam wcześniej skomentować notki. Chciałam być jedną z pierwszych xD No więc: Jak dla mnie : jesteś mistrzynią sygnatur. No po prostu ubóstwiam twoje sygny. Nagłówek też mnie zachwycił, a szablon wolny? Mistrzostwo ! Minimalizm :D :D Kocham.
    Chyba nie muszę cię zapraszać na otwarcie mojego bloga :P Przypominam! 1 marzec godz. 20 :) http://lost-souls-graphics.blogspot.com/
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje prace są niesamowite Lisku ♥ sygnaturek się napatrzeć nie mogę, a szablony najchętniej wszystkie trafiłyby na mojego bloga ☺ haha
    No więc pobieram szablonik xd

    Życzę weny i czasu, bo to Ci się na pewno przyda ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby szablon dobrze się sprawdził :)

      Usuń
  10. Uwielbiam twoje sygnatury, są takie śliczne!
    Fajny macie system w tej szkole... Chociaż z moim szczęściem... Ale podobno właśnie ja mam szczęście, więc może nuż by mnie jednak nie pytali... Fajnie by było! :D
    Nagłówek i szablon także mi się podobają, chociaż sygnatury w twoim wykonaniu to po prostu mistrzostwo! :)
    Pozdrawiam, życzę weny i czekam na więcej! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  11. hi x
    Wohoh, ile dobra :3
    Zacznę od sygnaturek, jak zawsze multum ich u ciebie!
    Ta z Miley jest śliczna. Taka pozytywna. Podoba mi się zastosowanie tła z różyczkami, to wygląda tak wiepriwtpiyuu
    Druga podoba mi się chyba najbardziej, ma zajebista kolorystyke i jest taka... no taka mniamuśna ;-;
    Jeśli już jestem przy kolorystyce, to wspomnę, że ta złota jest bardzo ciekawa pod tym względem. Modelka bardzo fajnie odznacza się na złotym tle, no po prostu *u*
    A jak patrzę na tą z Harry'm, to mam ciarrry xD
    Reszta też jest prześliczna, no jak zawsze ;-;
    To teraz szablon. Ah, te malownicze widoczki! Jest po prostu cudowny owpeireoeirpou. Przypomina trochę twittera, ikonki tylko brakuje :')
    W każdym razie, idealny w swej prostocie.
    Ode mnie to tyle, bo jakoś w tej notce mało tej grafiki... ale za to jakiej! :D
    Życzę weny i czekam na kolejną notkę :3
    Twój,
    Koteł xx

    OdpowiedzUsuń