7 maja 2015

Lord, make me a rainbow (191-194)


Witajcie!
Przybywam do was kolejny raz, dzisiaj trochę niezadowolona z notki, a ostatnio zdarzało mi się to rzadko ;-;. Nie, nie popadłam w samouwielbienie, czy coś, po prostu momentami byłam zadowolona ze swojej pracy. Żeby nikt sobie tak nie pomyślał. W końcu ciągle jestem graficzką na 2. No może w porywach na 2 z plusem.
Od niedzieli zaczęłam myśleć jeszcze intensywniej nad swoją przyszłością. Mój brat mówi, że mam zostać grafikiem, i to w zasadzie byłoby w porządku. Nie muszę kończyć szkoły o takim profilu, tylko wybrać sobie dowolny, a później przy staraniu się o pracę po prostu pokazać portfolio. Podobno. Możecie mnie poprawić, słyszałam takie coś od kogoś już dość doświadczonego w tym zawodzie.
Co wy na to, żeby teraz pogadać o klasyce? Pogoda! Przedwczoraj było genialnie, wczoraj deszcz padał w takiej obfitości, że zdawał się przejmować całe powietrze, a dzisiaj... a dzisiaj znowu było fajnie. Kwiecień plecień bo przeplata już się skończył, powinno być teraz "w maju jak w raju". Uh, z tą pogodą jest tak, że człowiek nigdy nie jest z niej zadowolony. Nigdy.
Tak sobie teraz myślę, że powinnam pisać dalej moje napoczęte opowiadanie. Zaczęłam i zostałam w miejscu. Nie wiem, kiedy znowu się do tego zabiorę, wszystko teraz mi się nagromadziło. Nie macie pojęcia ile zaległości mam w szkole przez tą krótką wizytę w szpitalu i ciągłe wizyty u kardiologów i endokrynologów. Coś okropnego ;-;.
Okay, kończę już mój nieskładny wywód i zapraszam was do zapoznania się z zawartością notki (w następnej postaram się umieścić obiecane szablony wolne) :)

Sygnatury







Nagłówki



Zamówienia 

Zamówienie dla Pavlina Kinqa #191

Zamówienie dla We Flawless #192

Zamówienie dla Violette #193

Zamówienie dla Barwinki #194

Na dzisiaj to tyle, trzymajcie się, Misiaki! :3






23 komentarze:

  1. Wydaje mi się lisku że uwielbiasz zabijac ludzi ;-; Zacznijmy od sygnaturek które spadły na mnie nagle jak gilotyna na ludzi w czasie Rewolucji Francuskiej. Najbardziej pogrzebała mnie jakże cudowna praca z Anselem ♥ i ta trzecia sygnaturka. Tak teraz nagłówki dodatkowo mnie skopały i uświadomiły mi że jednak nie umiem robic blendów. Idealny dobór elementów dodatkowo mnie poraził a piękno kolorów wręcz oślepiło. Wybacz że tak piszę ale z odciętą głową jest trochę ciężko :/. Po czym nadeszly idealne szablony, na opisanie których nie zjaduję słów. Nie stworzono takich w tym naszym wszechświecie.. wybacz ;-;
    Oby wizyty się skończyły, zdrówka lisku :D I bądź grafikiem - to bedzie to! Kiedyś zobaczę Twoje prace i przypomnę sobie, że taki o to lisek sobie miał cudnego bloga :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Lotus, genialne porównania :')

      Usuń
  2. Dziękuję za mój szablon! Jest taki cudny! ♥
    Zakochałam się w twoich pracach, są takie idealne, dopracowane.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Ci się podoba :3 Dziękuję ślicznie x

      Usuń
  3. Jak Ty robisz tak świetne prace? No jak?! Zostanie grafikiem to świetny pomysł. Robiąc szablony, sygnatury etc masz już jakieś podstawy, a wydaje mi się, że grafik to przyszłościowy zawód. Życzę Ci powodzenia w tym zawodzie. ;)

    Odnośnie prac to moimi faworytami są, zaczynając od samej góry, sygnaturka 4, 2 nagłówek i szablon ostatni, przez ten błękit, strasznie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne prace :) ostatnio non stop bardzo podobaja mi się twoje sygnaturki no ale perełką w tej notce jest pierwszy nagłówek no po prostu jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sygnatury jak zwykle boskie. Ale dzisiaj przyciągnęły mnie nagłówki, piękne są i chyba nie potrafię wybrać który lepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się szablon 224. Układ jest niezwykle korzystny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lisku... ja nie mam słów już... nie mam zielonego pojęcia jak cię chwalić. No po prostu zatkało mnie! Kumasz?! Zatkało.
    Sygnaturki są boskie. Kolorystyka według mnie najpiękniejsza jest w 2 sygnaturze :D
    Nagłówki oba są prześliczne, lecz pierwszy urzekł mnie ze względu na połączenie żółci i niebieskiego. No wygląda to po prostu cudnie :D
    Szczerze, to zazdroszczę zamawiającym. Dostały takie śliczne szablony *o* I część graficzna i część kodów. Nie mam zielonego pojęcia jak to robisz, ale jestem naprawdę pod gigantycznym wrażeniem. Buzia uśmiecha mi się na widok twoich prac, wiesz? A ostatnio nie jest u mnie za dobrze.
    Co do twojego zdrówka, to trzymam za ciebie kciuki. Na pewno niedługo wszystko będzie dobrze.
    Pozdrawiam!
    Natx z lost souls

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju Lisku ♥ Nawet nie wiesz jak bardzo chcę Ci podziękować za ten jakże cudowny szablon ♥ Jest idealny, kocham Cię xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awh, dziękuję c:
      Niechaj służy Ci długo xx

      Usuń
  9. Przepiękne sygnaturki, szczególnie ta pierwsza. Też kiedyś próbowałam bawić się z grafiką, ale kompletnie mi to nie wychodziło. Zazdroszczę tych umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było się nie poddawać! Mi też kompletnie to nie wychodziło i nadal moje prace pozostawiają wiele do życzenia. Robienie grafiki to czynność, którą szlifuje się cały czas :)
      Dziękuję za opinię c:

      Usuń
  10. Kochanie! Dziękuje ci niesamowicie za szablon! Było trochę ze mną kłopotu, ale mam nadzieje, że się nie gniewasz za 'kapryszenie'. Jesteś wielka ily!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gniewam się, lmao :') Oby długo Ci służył x

      Usuń
  11. Ja nie wiem. Ja już po prostu nie wiem. Jak możesz w takim tempie robić tyle prac o tak wysokiej jakości? JAK? Jakieś moce nadprzyrodzone, czy co... :((( Podziel się :C
    I wiesz co? Nie wybiorę faworyta. Nie mogę, no nie potrafię. Chociaż, chyba 3 sygnaturka najbardziej rzuciła mi się w oczy. Ale nie myśl, że ja tu Ci schlebiam, aż mnie zazdrość zżera o Twoje chęci do tworzenia.
    A tak na serio, to jesteś genialna. I bez gadania.
    Przesadzasz z tą 2+. Ja bym dała Ci 5, no ale to tylko moje zdanie. :D Współczuję Ci tych problemów zdrowotnych i trzymam kciuki! :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, po prostu nołlajfię cały czas przed laptopem, chyba w ten sposób produkuję tego tak dużo xD
      Dziękuję Ci ślicznie :)

      Usuń
  12. Nie wiem gdzie o tym napisać, więc wybieram to miejsce.
    Pobieram szablon bodajże nr 190 jeśli dobrze pamiętam, na bloga http://asymptota-podstrona.blogspot.com
    Blog jest włączony tylko dla autorów, ale to tylko tymczasowe. Włączę go, gdy uzupełnię wszystkie strony etc
    Hasło: dark paradise

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli przyjmujesz propozycje to mogę rzucić pomysł na szablon z Synów Anarchii? Ostatnio wróciłam do tego serialu i z ciekawości zaczęłam szukać jakiś szablonów - nie znalazłam nic, a z niektórych zdjęć można (moim zdaniem) zrobić cuda ;) Zwłaszcza z Charliem Hunnamem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeeeeeeejkuuuu *_* Ta praca z Blake Lively od razu wpadła mi w oko i jestem w niej po prostu zakochana. Trafiona idealnie w mój gust, kocham takie prace. Sygnaturki z Barbarą i Dakotą również świetne. Szablonom za to nie mogę nic zarzucić, bo są zrobione bardzo schludnie. Obiecuję zaglądać częściej, bo w końcu udało mi się wrzucić Twój blog do obserwowanych :)
    Pozdrawiam gorąco, Dakota / bloodbonds

    OdpowiedzUsuń