26 czerwca 2015

Wings wouldn't help you (216-218)


Dobry wieczór!
Czy tylko ja w ogóle nie czuję wakacji? Mam wrażenie, że zaczął się weekend i że w poniedziałek wrócimy do szkoły. Strasznie dziwne uczucie, kiedy uświadamiasz sobie, że jednak przez dwa miesiące możesz siedzieć i nic nie robić... ale absolutnie mi ono nie przeszkadza, co to to nie :'). Czy mam jakieś plany na te wakacje... hm. Mam, ale tylko na ich jeden tydzień. Spotkam się znowu z Kotełkiem (Moją specjalistką od napisów. Najlepszą na świecie specjalistką od napisów*). Cieszę się z tego niesamowicie, ale muszę zaczekać na to do końca lipca. Nieco trudno będzie wytrwać. Dlaczego przyjaźnie na odległość tak bolą?
Podzielcie się oczywiście swoimi planami, z chęcią o tym poczytam :). Na pewno wasze wakacje będą bardziej emocjonujące niż moje. Aktualnie najbliższą przyszłość widzę w czytaniu fanfików (Swoją drogą nie potrafię znaleźć żadnych fajnych, ugh), przebywaniu w Photoshopie i graniu na flecie. Za to ostatnie ostro się zabieram, żeby móc po wakacjach znowu chodzić na lekcje. Zaczęło mi ich brakować ;-;
Chcę też poćwiczyć rysowanie. Kilkanaście minut temu próbowałam coś narysować, ale marne próby skończyły się moim płaczem i porzuceniem ołówków na biurko. O, właśnie, będę mogła więcej płakać przez wakacje. Czy jest coś lepszego niż ryczenie w poduszkę po nocach? Nie sądzę. A teraz nie muszę się martwić o to, że rano wstanę przez to niewyspana!
Tak, mam depresję.
I uwielbiam płakać.
O czym mogłabym tutaj jeszcze wspomnieć... może nieco wypowiem się na temat prac. Są o niebo lepsze niż te z poprzedniej notki (Nie mam pojęcia dlaczego mówiliście, że niepotrzebnie narzekam. Były serio do... do eee... nie chcę nieładnie tutaj pisać... do dziury (?)). W każdym bądź razie z tych jestem zadowolona :) Chciałam zrobić jeszcze szablon z propozycji, ten z cytatem, ale kompletnie nie miałam na niego pomysłu. Może uda mi się ogarnąć go do kolejnego wpisu.
Przygotowałam jeszcze skromną paczuszkę tekstur, muszę przyznać, że bardzo wygodnie mi się na nich pracuje. Na tych i na poprzednich. Myślałam, że w tworzeniu tekstur będę tak samo beznadziejna jak w tworzeniu koloryzacji, a tu jednak wow! Są całkiem niezłe i fajnie zapełniają miejsce c:
Dobrze, starczy już tego. Czy ktoś to przeczytał? Lmao :')

Sygnatury






Nagłówki



Zamówienie

Zamówienie dla Cynki #216

Szablony wolne

#217

#218

Tekstury


Na dzisiaj to tyle, trzymajcie się :)







23 komentarze:

  1. Pierwsza ? XD
    Przepiękne szablony, przecudowne prace itd. Jestem pod wielkim wrażeniem twojego talentu ! :D Tak w ogóle, uczysz się prywatnie, czy w szkole muzycznej ? Ja gram na gitarze klasycznej i też kiedyś próbowałam na flecie :)
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczę się prywatnie :) Dziękuję Ci ślicznie za komentarz, pozdrawiam Cię również xx.

      Usuń
  2. Ojej, nie mogę uwierzyć, że już wykonałaś moje zamówienie. Nie spodziewałam się, że tak szybko otrzymam ten szablon. A jest on naprawdę niesamowity! Dokładnie tak go sobie wyobrażałam. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję. Już lecę go ustawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie możesz uwierzyć? o.o
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Dotrwałam do końca tegoż długiego wywodu, bo fajnie piszesz. ;) Ale jestem tutaj dla grafiki, więc pozachwalam trochę 1, 3 i 5 sygnaturkę. Bo kolorki mają niezłe. Głównie właśnie ta piąta z Tay jest czarująca (??) albo może urocza... Coś w ten deseń. ;P
    Szablon 249 totalnie wymiata. Uwielbiam te Twoje pomysły na "całoblogowe" tła. Czad! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Druga sygnatura jest świetna! No i pobieram tekstury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto tu masz naprawdę talent do tego :) zawsze gdy tu wejdę to nie pmogę się napatrzeć na twoje prace i nigdy nie wiem, która praca jest lepsza :D
    Życzę dużo dużo weny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju! Ale genialna notka! Kochana nawet nie wiem co powiedzieć!
    Sygnaturki są super. Naprawdę widzę, że potrafisz wykorzystać dosłownie wszystko i stworzyć z tego dzieło. Najbardziej podoba mi się: 2 i 4 sygnaturka.
    Kolejną rzeczą, jaka mi się w oczy rzuciła, to nagłówek z ADAMEM!!!!!!!!!!!!!! Wielbię cię ponad wszystko za niego! Po prostu jest fantastyczny :3
    O szablonach nawet nie wspomnę, ponieważ są idealne. Uwielbiam twój css <3 klasyczny, a efektowny :)
    Tekstury wyglądają rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na lost souls oraz na bloga, gdzie piszę co u mnie (my-ghost-town.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awh, dziękuję Ci prześlicznie za komentarz c:

      Usuń
  7. Tekstury są naprawdę piękne, z resztą cała reszta też jest cudowna <3
    Pobieram tekstury :) dark paradise

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypraszam sobie, przeczytałam całość :D
    Mi tam czas wakacji upływa jakby każdy dzień był sobotą. I nigdy nie wiem, jaki jest dzień tygodnia. :D Moje upłyną zapewne pod znakiem całkowitego leniuchowania, jednak staram się zmotywować do zrzucenia kilku kilogramów. Zobaczymy.
    Dzisiejsza notka jest tak zróżnicowana, że grzechem by było wypowiadanie się o niej jak o całości :D W sygnaturach - jak zwykle - znalazłaś na pozór dziwne połączenia kolorów, które wyglądają genialnie. Uwielbiam numer 2 i 4. Pierwszy nagłówek to zdecydowany faworyt, kocham kocham kocham. Prosi się o szablon ♥.♥ Dwójka też wyszła Ci świetnie, jednak - według mnie - nie umywa się do pierwszej pracy. I nie wiem, jak potrafisz robić tak "malutkie" szablony, a które wyglądają naprawdę ciekawie. Ostatni jest wspaniały.
    Pozdrawiam! Wypłacz się jak najszybciej, żebyś w wakacje mogła się już tylko śmiać. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja myślę, że wakacji nie czuć bo pogoda wcale nie jest wakacyjna. Miejmy nadzieję że się zmieni. Sygnatura z Tylor jest po prosty piękna i taka tropikalna - uwielbiam takie klimaty. Co do szablonów to ten galaktyczny robi wielkie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie Dziękuję za wklejenie banera promocyjnego.
    Malutki podarunek Specjalnie dla Ciebie
    http://funkyimg.com/i/YBke.png
    Skrycie liczę na Twą obecność w tym wyjątkowym dla mnie dniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. *Krzyczy* *Płacze* *Popełnia samobójstwo x100 ponieważ nigdy nie będzie umiała robic tak cudownych rzeczy* *otwiera drzwi i błaga żeby cudowny Lisek sobie wyszedł po prostu bo nie może znieśc piękna jej prac*
    Lisku kochany no co ja ci mam tutaj napisac ;-; Naprawdę Twoje prace oślepiają mnie swoim pięknem, jestem nimi bardzo ale to bardzo oczarowana. Naprawdę nie wiem jak ty to robisz, że Twoje sygnatury mimo że mają na sobie naprawdę kilka elementów powalają na kolana swoją harmonijnością prostotą, szykiem, elegancją itd itd. Sygnatura z Samem jest cudowna! Kocham Kocham kocham Sama i te kolorki, no po prostu mistrzostwo. Sygnatura z Liamem to moja druga ukochana sygnatura. jejusiu no nie mogę nie płakac widząc Twoje prace *_* Naprawdę xD. Widzę, że używałaś pngsów ode mnie ^^ #TENSWAG wiedząc że używasz czegoś co ci wysłałam xD Czekam na kolejną notkę żeby znowu popełniac jakieś harakiri ^^
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! Znowu umarłaś ;-;
      Haha, dziękuję Ci bardzo :D

      Usuń
  12. To już ten dzień, dzień w którym za niespełna 3 godziny ukaże się Tropical Secrets JET, raz jeszcze dziękuję za wklejenie banera, przesyłam Zaproszenie z hasłem do SECRET PACK: http://funkyimg.com/i/YBke.png

    I serdecznie zapraszam na SEKRETNY SPEKTAKL.
    Tropiki nadchodzą . . .

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło: Dark Paradise
    Pobieram szablon 215 na bloga http://my-diary-pv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń