31 grudnia 2014

Flaws (128-131)


Hi!
Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim!
Wow, nie wierzę, że ten czas tak szybko mija. Tak trudno złapać pojedyncze chwile, bo od razu zapomina się o tym, że właściwie próbowało się to zrobić.
Mam nadzieję, że ten rok będzie dla was wszystkich bardzo szczęśliwy. Że spełnicie swoje marzenia i postanowienia noworoczne. Że smutków zdecydowanie ubędzie. Po prostu... po prostu Szczęśliwego Nowego Roku!
Piszę tę notkę kilka minut przed rozpoczęciem nowego roku. Symbolicznie mówi się, że to co będzie robiło się dzisiaj, będzie robiło się cały kolejny rok. U mnie zapewne to się sprawdzi, będę zanudzała was moją grafiką bardzooo długo :D.

Nagłówek


Zamówienia

Zamówienie dla 96zola #128

Zamówienie dla OllaSwaggie #129
Tutaj miałam ogromny problem z koloryzacją i chyba nie zrobiłam jej poprawnie. Jeśli nie przypadła Ci to gustu, to śmiało pisz o poprawę x.

Zamówienie dla Jules #130

Zamówienie dla Dani #131

To tyle, trzymajcie się, Misiaki xxx

11 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku! <3
    Piękne prace! :)
    Bardzo podoba mi się sygnaturka, nagłówek też przecudny :*
    Zamówienia... po prostu zapierają dech w piersiach <3
    Wspaniałe! <3

    Pozdrawiam i jeszcze raz szczęśliwego 2015! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie również! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! No i tak standardowo, żeby był lepszy niż poprzedni. :D
    Zanudzać? Proszę Cię! ^^ Te prace są świetne. ♥ Sygnaturka, nagłówek, zamówienia.. *.*
    I tak na koniec jeszcze raz: Szczęśliwego 2015! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ugh. Nigdy nie załapię się na szablon u ciebie :/ Ładne prace :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu? ;-;
      Dziękuje x

      Usuń
    2. Zawsze kiedy składam zamówienie to już nie przyjmujesz. a ja nie dawno złożyłam kiedy przyjmowałaś to nie doszło do mojego zamówienie i już nie przyjmujesz.

      Usuń
    3. Ale przyjmowałam dość długo, a "nie przyjmowanie" działa na zasadzie, że zamykam zakładkę i wykonuję sobie powoli wszystkie zamówienia które w niej dotychczas się znalazły. Jeśli czujesz się jakoś bardzo pokrzywdzona, to możesz złożyć wyjątkowo, przyjmę. Nie chcę, żeby ktoś czuł się... rozczarowany xxx.

      Usuń
    4. A, twoje zamówienie jest. No to pojawi się w kolejnej notce. To, że zamknęłam zakładkę nie znaczy, że zamówienie staje się nieważne, to byłoby bez sensu.

      Usuń
    5. Nie, nie czuje się pokrzywdzona! :) To zależy od ciebie czy wykonasz moje zamówienie czy nie. Tylko po prostu zawsze mam pecha jeśli chodzi o zamówienia, ale dziękuje za poświęcony czas na odpisanie mi, choć nie musiałaś :)) xx

      Usuń
  4. O matko twoje prace są cudowne sama się o tym przekonałam zamawiając u ciebie szablon.Szablon,który dla mnie wykonałaś jest prześliczny.Tak jak pozostałe.

    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń