3 października 2015

Ciekawa jestem gdzie i z kim teraz umierasz (236)


Dobry wieczór!
Witajcie w kolejnej notce o pięknym tytule. Jakoś wzięło mnie znowu na Borszewicza, muszę przeczytać kolejny raz jego książkę, która leży sobie na mojej półce. Jeśli lubicie czytać o śmierci, to polecam "Mroki" jak najbardziej :)
Zaczęłam nieco inaczej niż zazwyczaj, ale na tym blogu powoli już nic nie trzyma się niczego, a szczególnie to, co piszę.
O czym dzisiaj wam tutaj popisać, hm. W ostatniej notce były Simsy i moja nadludzka ocena z Niemieckiego, więc teraz może poruszymy temat... eee... musicie mi napisać w komentarzach o czym mam wam opowiadać, bo dzisiaj moja głowa jest kompletnie pusta. Nie wiem, może ktoś chętnie poczytałby o mojej opinii na temat Illuminati, albo homoseksualistów, nie mam pojęcia o czym chcecie czytać.
Dlaczego nie potrafię pisać normalnych notek jak inni? ;-; Dlaczego?
O, może zapytam kto z was widział krwawy księżyc? Ja oczywiście dowiedziałam się o tym w szkole tego samego dnia i teraz muszę czekać (podobno) dwa lata, żeby zobaczyć jak wygląda księżyc z okresem.
Znaczy się krwawy księżyc, no ten... taki zły, czy coś.
Jaka brednia.
Musicie mi wybaczyć, zjadłam dzisiaj całą miskę galaretki i chyba wpłynęła na mnie tak, jak zazwyczaj robi to kakao.
Dobrze, więc opiszcie mi swoje wrażenia z oglądania księżyca z miesiączką, a ja nie będę już dłużej pisała, bo zaraz naprawdę zejdę na temat Illuminati i homoseksualistów.
Miłego oglądania ;-;

Sygnatury





Banner


Nagłówki





Szablon wolny

#236
Tytuł bloga powinien być krótki. Menu znajduje się w lewej kolumnie i jest gadżetem html/java script. Jak go ustawić opisałam w zakładce "instalacja". W tytuły wpisujemy po prostu liczby.

Trzymajcie się ciepło, Misiaki :)

7 komentarzy:

  1. Piękny banner!
    /graficzny-rejestr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lisku!
    Jakie przepiękne pracki <3
    Z sygnatur najbardziej 3 ^.^ Ma genialne kolorki. Banner jest po prostu obłędny! No... zatkało mnie. Ten dobór stocków i napis... no mistrzostwo *o*
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się pierwszy i ostatni ze względu na kompozycję. Jestem pod wrażeniem tego jak na każdej pracy wykazujesz się pomysłowością i oryginalnością. Ode mnie masz owacje na stojąco i latający stanik xD
    Szablon wolny jest śliczny ^.^ Aż zastanawiam się nad dodaniem go na Ghost Town, ale póki co na razie tam nic nie piszę, więc bez sensu :<
    Pozdrawiam serdecznie!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, bardzo Ci dziękuję :3
      Pozdrawiam Cię również!

      Usuń
  3. Twój wątek o księżycu z okresem po prostu rozbroił system, hahaha! Nie mogę przestać się śmiać. Dziękuję ci, bo poprawiłaś mi tym humor :D Co do prac to nie widzę sensu się wypowiadać, bo ty doskonale wiesz co myślę o każdej z nich :) W szabloniku trochę pusto :< Ale ponieważ, jak sama nazwa wskazuje, SIMPLE więc bez przepychu :) Nagłówek z Harrym kompletnie zniszczył system, a sygnatura z Lou jest po prostu cudowna... No, nie pamiętam, żeby jakakolwiek praca z Lou mi się nie podobała, także c:
    No! Pozdrawiam cię serdecznie i nie mogę się doczekać kolejnego posta! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się niezmiernie, iż udało mi się Cię rozbawić :D Bardzo dziękuję Ci za komentarz!

      Usuń
  4. Twój blog został przyjęty na Graficzny-rejestr.blogspot.com
    Ale mam prośbę, mogłabyś zaobserwować rejestr? Jest to obowiązkowe przy zgłoszeniu. Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń