25 października 2015

Krzyczę w poduszkę swoje imię martwe (238)


Dzień dobry!
Witam was w kolejnej notce. Udało mi się zebrać trochę materiału, więc mogę się nim z wami podzielić, bo czemu nie.
Znowu nie mam pojęcia o czym pisać. Czytanie moich narzekań pewnie w końcu może się znudzić ;-;
Mogę się pochwalić, że mimo mojego psychicznego wyczerpania mam w szkole całkiem dobre oceny. Wzięłam się za to porządnie, kuję prawie codziennie i jakieś tego rezultaty są. Najgorzej idzie mi z matmą, ten przedmiot jest dla mnie czarną magią, aż dziwne, że potrafię dodać do siebie cokolwiek. Zawsze, kiedy myślę, że tym razem rozumiem dany temat, to dostaję 2 :I Naprawdę, za każdym razem. Mam już dość poprawiania matematyki co tydzień, ew.
Ale pomijając ten nieszczęsny przedmiot - jestem z siebie naprawdę zadowolona. Dostałam 6- z biologii (napisałam sprawdzian najlepiej z klasy), oraz (co jest dla mnie ooogromnym zaskoczeniem) udało mi się dostać 6 z RKO. Kilka lat temu, gdy pierwszy raz przyszło nam robić reanimacje, miałam ochotę gorzko zapłakać. W ogóle mi to nie wychodziło, dlatego teraz bardzo się stresowałam.
Pani stwierdziła, że zrobiłam najlepszy pokaz, zdziwiłam się srogo i myślałam, że pęknę ze szczęścia! Nie macie pojęcia jak bardzo się cieszę, że mam to za sobą.
Dobrze, nie zanudzam już, nie mam na to za bardzo czasu, bo za niedługo wychodzę z domu. Zapraszam do oglądania :)

Sygnatury




^ współpraca z Forain ^

Chaptery



Nagłówek


Szablon wolny

#238

Na dzisiaj to tyle, trzymajcie się :)


6 komentarzy:

  1. Uuu, udało ci się uratować małą anie :D
    Bardzo mi się podoba twoja współpraca z Forain, pracka jest śliczna <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Och boże kocham twój styl!
    Widzę, że w szkole superświetnieiwogóle. To dobrze!
    Spoko, z matmą mam tak samo. Moja nauczycielka darzy mnie niezwykłą sympatia bo jak sama twierdzi raz strzelę jakąś totalną głupotę, a raz zrobię zadanie najlepiej z klasy. To matma, jej nigdy nie da się do końca zrozumieć. A wracając do grafiki. Powiem ci jedno... Pierwszy chapter zainwestował w amorka i strzały, które trafiły prosto w moje serduszko. Cała kompozycja taka piękna, delikatna. No nie wiem, cud miód!
    PS Z RKO miałam tak samo, ale kurs ratowniczy pomaga. c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy post! Cieszę się bardzo, ponieważ pomimo tego, że prawie codziennie na forum mogę podziwiać twoje nowe dzieła, to ciągle mi mało. :-)
    Niestety ale matematyka to taki przedmiot, który nie wszystkim wchodzi, choćby nie wiadomo jak długo nad nim siedzieli. Raczej wszystkie nauki tak mają, bo polski może wydawać się łatwy, a mojej przyjaciółce nie idzie i już nic się z tym nie da zrobić.
    Gratuluję Ci serdecznie dobrych ocen i życzę dalszych sukcesów. :-)
    Teraz jeśli chodzi o prace...
    Wszystkie prace są prześliczne, a szablon opublikowany w tym poście po prostu zwala z nóg! Uwielbiam twoje prace i proszę o więcej. <3
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Sygnaturka z Emmą wygrała wszystko! Jest piękna. Oczywiście każda praca mnie urzekła, bo każda z osobna ma swój urok, co do tego nie można mieć żadnych wątpliwości. Pierwszy chapter - uroczy. W nagłówku niesamowicie podobają mi się kolory, które wybrałaś - są po prostu genialne. Szablon również mi się podoba choć nie bardzo pasuje mi tło w prawej kolumnie :<
    Z matematyką mam tak samo. Najlepsze jest to, że w szkole [ kiedy chodziłam do dziennej ] w czasie lekcji wszystko rozumiałam, a kiedy wracałam do domu dosłownie wszystko wylatywało mi z głowy i nawet notatki na marginesach w zeszycie nie pomagały :/ A z RKO nie da się dostać złej oceny xD A przynajmniej u mnie było tak, że nawet jeśli ktoś zrobił coś "źle", to nie było tragedii. Człowieki uratowane i 5 albo 6 w dzienniku c:
    Pozdrawiam! Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekła mnie w tym poście sygnatury, ale najbardziej pierwsza i druga, mają coś w sobie. Nagłówki są boskie, ale pierwszy podbija wszystkie, taki romantyczny i delikatny. Szablon z Taylor jest świetny, kolory w szczególności na plus, a od nagłówka nie mogę oczu oderwać ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Pobrałam szablon z tej notki na bloga http://fwooper-song.blogspot.com/ Jestem absolutnie zachwycona Twoimi pracami, sygnatura z Laną del Rey całkowicie mnie oczarowała! Faviconę też masz super. :)
    honeymoon

    OdpowiedzUsuń