31 marca 2019

Powrót

Muszę przyznać, że dziwnie mi się to pisze po tak długiej przerwie. Już dużo razy chciałam wrócić do robienia takich grafik, ale ciągle brakowało mi jakiejś motywacji. Dzisiaj nagle jakoś mnie olśniło i stwierdziłam, że kurde czemu nie. 
Pewnie już nikt mnie nie pamięta, ale myślę, że i tak fajnie będzie wstawiać sobie tutaj jakieś rzeczy. Trochę popracuję nad swoją kreatywnością i takie tam. Na dniach może zmuszę się też do zmienienia szablonu głównego, chociaż szczerze mówiąc szkoła obrzydziła mi kodowanie haha.

+ Wiem, że miałam wracać już chyba z 10 razy, ale tym razem postaram się naprawdę xdd




12 komentarzy:

  1. Lisku! Ojejciu jejciu jak ja się cieszę, że postanowiłaś wrócić! Co słychać u ciebie?
    Sygnaturki zrobiłaś tak piękne, zawsze miałaś to wyczucie w kolorach i dopasowaniu stocków by nie było ich za dużo. Pierwsza urzekła mnie chyba najbardziej, swoją delikatnością kolorów i kwiatów. Ma w sobie taką nadzieję?
    Trzymam kciuki za twój powrót!
    Pozdrawiam cieplusio ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo dziękuję bardzo!!
      Nie wyobrażasz sobie nawet jak bardzo mnie ucieszył ten komentarz! Postaram się zostać tutaj na dłużej i wkręcić się w to wszystko na nowo jak kilka lat temu, bo kurdee to były czasy.
      Pozdrawiam również!

      Usuń
  2. HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ LISKU <3
    Jak fajnie że wróciłaś ♥♥♥ Mam nadzieje że będziesz coś dodawała jak najczęściej bo twoje prace są jak zawsze prześliczne (Timothy ♥).
    Ściskam mocno i z niecierpliwością czekam, aż odezwiesz się znowu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG LOTUS HEJ!!
      Stęskniłam się za Tobą! Dziękuję bardzo!!

      Usuń
  3. LISEK WRÓCIŁ, BLOGSPOT WRACA DO ŻYCIA!
    Kochana co tu dużo mówić twoje prace zawsze były piękne, miały w sobie to "coś", wszędzie bym rozpoznała ten styl!
    Aż zazdroszczę, że sama tak nie umie ;-;

    Bardzo podoba mi się ta pierwsza sygnaturka za kolory i dobór stocków. B O S K A

    Buziaki i czekam na kolejną notkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Twoim stylu mogłabym spokojnie napisać to samo, też wszędzie bym go rozpoznała!
      Bardzo dziękuję za komentarz!!

      Usuń
  4. Hej lisku <3 Ogromnie się cieszę, że wracasz. Prace jak zawsze perfekcyjne, nic się nie zmieniło. Czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny szablon główny! ♥ Jestem w nim na zabój zakochana! Bardzo estetyczny i schludny no i ten słodki lisek <3
    Bardzo cieszę się, że wróciłaś. Wybrałaś chyba najlepszy moment. Czekam na nową notkę z większą ilością prac, bo uwielbiam Twój styl.
    Pozdrawiam i życzę weny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne sygnaturki, bardzo mi się podobają :D Cieszę się, że wracasz :D

    OdpowiedzUsuń